Brak rozliczenia Modelem CPC

PRETIA nie stosuje rozliczenia po przez model rozliczeniowy CPC. Naszym zdaniem jest to nie uczciwe. U nas płacą Państwo za dostęp do usługi, która daje Państwu odwiedziny, a nie płacą Państwo za nie. Dzięki takiemu rozwiązaniu poziom konwersji z naszego serwisu jest znacznie wyższy niż poziom konwersji z serwisów w modelu rozliczeniowym CPC.


Stały, niski abonament jest najbardziej opłacalnym rozwiązaniem dla sklepów internetowych. Mają Państwo pewność, że "przekliki" z naszego serwisu nie są sztucznie napędzane. Niezależnie czy potencjalnych klientów Państwa sklep odwiedzi 100 czy 10 000 zawsze płacą Państwo stałą opłatę miesięczną. Poziom konwersji jest znacznie wyższy, ponieważ w przypadku rozliczenia abonamentowego tak naprawdę jest brak pustych kliknięć niekończących się zamówieniem. Warto zwrócić uwagę, że wielu internautów trafiająć po przez popularne wyszukiwarki np. Google, na strony rozliczające sklepy modelem CPC przechodzi do sklepu jedynie, aby przeczytać np. opis produktu, np. pracownicy sklepów stacjonarnych, itp. Oczywiście tego typu odwiedziny nie dają nic sklepom internetowym, ale generują koszta po przez model CPC.