Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Jak rozpocząć współpracę z serwisem PRETIA.pl?


Zajrzyj do sekcji "Współpraca", a dowiesz się wszystkich niezbędnych informacji.


Po za stałą opłatą abonamentową doliczana jest jakaś dodatkowa opłata?

Nie jest pobierana żadna inna opłata niż abonamentowa za prezentowanie swojej oferty w naszym serwisie.


Co ile jest aktualizowana oferta mojego sklepu w serwisie ?

Oferta sklepu aktualizowana jest co 24 godziny, odbywa się w godzinach nocnych. Pod czas aktualizacji pobierane są ceny, stany magazynowe już zintegrowanych produktów oraz pobierane są również produkty, które zostały nowo dodane do pliku XML.


Jakie formaty pliku XML akceptuje serwis PRETIA.pl

Akceptujemy wszystkie szablony pliku XML. Więcej informacji znajdziesz w Panelu Sprzedawcy.


Czy abonament za usługę może ulec zmianie pod czas trwania umowy?

Nie. Abonament nigdy nie ulegnie zmianie. Dzięki takiemu zastosowaniu masz wraz z innymi sklepami internetowymi dostęp do nowoczesnej reklamy za małe pieniądze - STOP STAWKĄ CPC.


Na jaki okres czasu zawierana jest umowa?

Umowa zawierana jest na czas nieokreślony z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia.


Czy można uzyskać mimo niskiej ceny abonamentowej dodatkowe rabaty?

Oczywiście. Prosimy o sprawdzenie informacji w Panelu Sklepowym na stronie głównej dotyczącej funkcji "BACKLINK".


Dlaczego nie ma kontaktu telefonicznego?

Nie udostępniamy kontaktu telefonicznego z uwagi na duże zainteresowanie naszą ofertą. Niestety nie bylibyśmy w stanie zapewnić Państwu tak wysokiej jakości obsługi jak po przez obsługę wątków w Panelu Sprzedawcy. Takie rozwiązanie gwarantuje odpowiedź w mniej niż 12h, a do tego możemy przekazać więcej informacji technicznej przez e-mail niż telefon.


Ile trwa integracja z serwisem?

Staramy się dodać Państwa ofertę jak najszybciej. Z reguły jest to 48 godzin, ale w przypadku większych sklepów (duża ilość kategorii) zastrzegamy sobie prawo wydłużenia czasu integracji do 5 dni.